KÉrdekesség - KÉrdekesség

2017. jún. 10.

KÉrdekesség

KÉrdekesség
Írói álnév: #KÉrdekesség
Nemzetiség: Magyar
Becenevek: Paradicsom
Foglalkozás: Tanuló
Születési év: 1997
Magasság: 178 cm
Vércsoport: 0
Horoszkóp: Nyilas
Kínai horoszkóp: Bivaly
Csapat: #KÉrdekesség
#KÉrdekesség

  • A legjobb barátnőmet Nyanyának vagy Néninek hívom, aki nem mellesleg fél évvel idősebb tőlem
  • Imádom a fűszeres ételeket
  • Édesszájú vagyok, a kedvenceim a gumicukor és a teasütemények, na meg a chips
  • Genetikai okok miatt nagyon nehezen hízok, alig vagyok 50 kg, ergo annyit ehetek, amennyi csak jól esik következmények nélkül
  • Képes vagyok magában enni a tormát, hagymát vagy épp a citromot
  • Valamikor régen nagy álmom volt a színészkedés, amiről letettem, mikor rájöttem, hogy ahhoz hosszú szövegeket kellene megtanulni egy-egy szerep kedvéért
  • Igen, lusta is vagyok. Nagyon. Emiatt a tanulmányi eredményeim átlagosak, pedig lehetnék jobb is  
  • Ettől függetlenül a kedvenc könyvem első oldalát kívülről tudom (Mark Lawrence: Tövisek Hercege)
  • Előbb voltam animés, mint KPopper. Ma már több, mint 400 animét láttam és ugyanennyi mangát is olvastam el
  • Szabadidőmben szívesen olvasok. Kedvenc íróim többek között Mark Twain, Charles Dickens, Mark Lawrence és Alexandre Dumas
  • Kedvenc könyveim: Mark Lawrence könyvei, Zabhegyező, A jávai orvos, Ábel könyvek
  • Könnyen elbizonytalanodok, emiatt sose fejezem be, amit elkezdek 
  • A zöld és a citromsárga a kedvenc színem
  • Az első K-Pop MV, amit láttam az SHINee RingDingDongja volt. Alig egy hetes volt az MV, amikor rátaláltam, azóta a K-Pop rabja vagyok
  • Nem szeretek és nem is szoktam sminkelni 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése