[Onew&Key levele] ~Minden SHINee tag kiadott egy kézzel írt levelet Jonghyun halála után.~ - KÉrdekesség

2018. jan. 9.

[Onew&Key levele] ~Minden SHINee tag kiadott egy kézzel írt levelet Jonghyun halála után.~



Onew

Hello, ez itt a SHINee Onew-ja.

 Nem is tudom mit mondjak először. Mindenkinek köszönetet szeretnék mondani, aki folyamatosan támogatta a csapatunkat. Mindazonáltal szeretnék bocsánatot kérni a fanjainktól, akikben aggodalmat keltettünk.
 Azt gondoltam ez nem lehetséges. Azt hittem nem tudunk koncerteket csinálni. Azonban Jonghyun Hyung anyukája azt mondta nekünk, soha ne adjuk fel. Azt mondta mi olyan emberek vagyunk akik reményt adnak másoknak, reményt, az olyan embereknek akiknek problémájuk van valahol.
 Ha képes vagyok boldogságot adni, terjeszteni a boldogságot, még akkor is, ha én egy hiányos személy vagyok...Elhatároztam, hogy muszáj koncerteket adnunk és keményen fogok dolgozni, hogy a legjobbat nyújtsam. Sok hiányosságom van, de mindent meg fogok tenni azért, hogy a SHINee-val együtt a legjobbat hozzuk.
 Még ha a haladás nehéz is, mindent meg fogok tenni, hogy a legjobbat mutassam nektek srácok.
  Jonghyun örökké SHINee tag lesz az én, -és a fanok szívében is.
 A tény, hogy örökké emlékezni fogunk, olyasmi ami soha nem fog változni bennem és bennetek sem srácok. Törekedni fogok arra, hogy a legjobb oldalamat mutassam majd a SHINee jövendőbeli foglalkozásaiban is.
 Nagyon szépen köszönöm. - Onew

Key

Hello, ez itt a SHINee Key-e.
  Köszönöm mindenkinek, aki aggódott értem, lassacskán próbálok vissza térni a mindennapi
életemhez.
  Voltak idők amikor sírtam és a szívem fáj, minden emlék miatt ami Jonghyun-hoz köthető, de próbálok túljutni rajta, arra gondolva, hogy Ő még mindig velem van.
  Tudom mindenki reméli, hogy a SHINee folytatni fogja, és én rengeteget gondolkodtam rajta. De nem hinném, hogy helyén való lenne addig várni, amíg a szívem teljesen meggyógyul.
  Mindenki aggodalmára gondolva elhatároztuk, hogy megtartjuk a mi Japán koncertünket. Biztos vagyok benne, hogy Jonghyun is azt szeretné tőlünk, hogy betartsuk az ígéreteinket a fanok felé és odategyünk egy jó előadást.
  Ebben az évben lesz a 10. évfordulója a SHINee-nak, mióta debütáltunk. Egy igazi SHINee fellépéssel fogunk visszatérni hozzátok.
Szeretlek Titeket és Köszönöm!- Key

Rebeka




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése